onsdag 26 juni 2013

de bästa i världen

Tänkte bara berätta en liten sak till.

Utan mina homies så hade jag inte klarat mig. Tänk er typ ett år utan mat eller vatten, så känner jag ifall jag inte får prata med de bästa människorna på jorden på en dag. Det är egentligen helt sjukt hur beroende man kan bli av andra människor. Hur mycket personliga saker man låter andra få veta om en. Hur ensam man känner sig om man inte hör av dem på ett tag. Men framförallt, hur bra man mår när man får umgås med dem.

Det finns så många människor som jag skulle vilja träffa. Personer från skolan, personer man var så nära vän med på högstadiet, personer som man inte längre har någon kontakt med men ändå tänker så ofta på. Det finns så många personer som jag saknar, som jag skulle vilja prata så mycket mer med än vad jag gör idag.

Det jag ville komma fram till är att jag är så sjukt tacksam över att jag har alla dessa helt underbart dumma människorna runt om mig. Sånna människor som gillar mig för den korkade, extremt jätte störda, asjobbiga (och asroliga) människan jag är. Sånna människor som delar min sjuka humor och tillsammans med mig går igenom helt puckade äventyr. Jag älskar er med hela min rumpa (borde kanske sagt mitt hjärta men min rumpa är större.) Ni betyder verkligen allt för mig och utan er så skulle jag inte vara den personen jag är idag. Bäst är ni helt enkelt.

LAV YO






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar