lördag 29 juni 2013

WAKE ME UP

TJENIS PENIS.

tänkte uppdatera er lite om mina två senaste helger. Förra helgen så tjänade jag pengar och var med om att det var cirka fem hundra personer i ett litet utrymme (kändes det som i alla fall..) träffade en hel del roliga människor som jag faktiskt tror att jag kommer sakna lite nästa sommar. Men några av dem kommer man väl springa in i på stan eller i affären så se dem kommer man ju säkert att göra. Lyssnade även på avicii's nya låt minst hundra gånger och lärde mig att åka skateboard. Hade en väldigt mysig helg.

Denna helgen så har jag gått jätte långt i Penåsa och Ödebyn, mysigt och dit vill jag tillbaka snaaart!
sen så har de sjukaste människorna i världen varit här. Bad, mat, skratt och kojbyggande var väl mest det som vi höll på med igår, kollade lite på några danska nakenbadare och hoppade i hamnen med kläderna på, mys. Jag hade min ständiga natthunger så vid tre tiden gick vi upp och gjorde äggröra. Dessa människorna alltså, gillar dem så mycket.

ahowp, sen har det ju hänt lite i veckan med men känner inte att det är något speciellt som jag ville dela med mig av för hela världen, hängt lite här och hängt lite där, solat och så. Det var i stort sett min vecka :)

Tänkte mer låta bilder tala för dessa helgerna så nu kommer det en liten bildbombis.














Ikväll åker vi förhoppningsvis iväg och sover borta. Jag hoppas i alla fall på att vi ska åka för det var så länge sedan som vi var där och jag känner att jag inatt skulle behöva sova där. Det känns liksom som om att vi behöver vara där av någon anledning. Skumt men ja, så är det ibland. 

Hoppas att ni har ett bra sommarlov ppls, det har i alla fall jag! 


1 kommentar: