onsdag 26 juni 2013

Harry goes to Hogwart, he meets Ron and Hermione,Mcgonagall requires he play for gryffindor

Sitter alltså hemma i min ensamhet och har Harry Potter marathon. Helt as grymt är det. Är dock fortfarande bara på första filmen.
Man vet att man har sett en film alldeles för många gånger när man sitter och kan alla de exakta replikerna som sägs. Herremingud vad bra dessa filmerna är alltså.

Idag är förövrigt en väldigt bra dag. Har fått veta att jag kommer slippa operation och det känns så himla jävla underbart bra då jag annars skulle fått operationstid vilken dag som helst. Alla var så himla glada och positiva så då blev jag det med.  Efter det lilla snabba sjukan besöket så åkte mamma och jag till maxi och köpte sallad i salladsbaren, huuuuur gott som helst. Köpte även lite go fika som vi suttit och mumsat i oss.

På fredag blir det äventyr och så ska jag nog träffa el bruttos i helgen, ska även träffa de gamla brudarna någon dag nu inom en snar framtid. Annars så händer det nog inte så mycket mer för tillfället.


Over and out. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar