måndag 10 juni 2013

Mer död än levande

Tjena hallå hej, har en helt sjuuuukt överjävlig förkylning just nu. Kan inte andas,äta,dricka eller knappt ens hålla ögonen öppna, så ja, som rubriken säger så är jag mer död än levande.

Men jaa, idag var vi bara i skolan och fixade lite med några studentbuketter sen slutade vi. Köpte en lyxshake innan vi åkte hem. Katterna är här idag, så när jag äntligen kände mig piggare från förkylningen så blev det ändå ingen skillnad pga allergi........

Nä jag fattar faktiskt inte heller riktigt vad det är jag skriver om just nu men äh, yolo swag liksom.

Är ledig tisdag-onsdag och sen ska vi bara lämna in datorerna på torsdag sen är vi lediga, sen är det avslutning på fredag!! Vet dock inte om jag kommer hinna gå på min egna avslutning då jag ska gå på jeppes på skansen.

Näää, har ingenting mer att skriva. HAaaaa det gött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar