söndag 16 juni 2013

S-O-M-M-A-R-L-O-V

Yess, som rubriken säger. Har alltså sommarlov nu. Jippie.

Alltså neee, vill inte ha lov, vill börja i skolan som vanligt imorgon igen. Ha samma schema, samma lektioner och samma lärare.
Fast samtidigt så är det rätt skönt att ha lov, att inte ha några måsten att göra osv. Jag är lite splittrad. Saknar mina klasskompisar, that's the problem.

Annars den senaste tiden har jag mest gjort ingenting. Druckit kaffe, grillat, sovit, solat, hängt lide på södra delen av ön, hängt lide i kalmar, hängt lide i nybban, vart lide här och vart lide där, typ.

Men aa det var väl det jag hade att berätta. Vi får se lite när jag uppdaterar nästa gång. Har ju liksom ingenting att skriva om så.  PUSSOKRAM ÄLSKLINGAR

Jag är snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar