torsdag 24 juli 2014

De senaste

Mina senaste dagar har varit fyllda med jobb, APMA, värmeböljor, kompishäng, boner-tshirts, förhoppningar om världsturnér, snap's med Elmakias, FAVORITMARKERINGAR AV ELMAKIAS(!!!!) och en hel del fangirling.

"Since their formation eleven years ago this band has been through the party scene and they have done some dirty work, but don't panic, It's nothing personal...In fact..It's so wrong it's rigth!"

För att gå in lite mer noggrant på vad jag gjort denna vecka så har jag jobbat varje dag, ventilationen på jobbet fungerar ej så vi har runt 33 grader när det är som SVALAST. Det är helt olidligt varmt.  I tisdagsnatt var jag uppe och kollade på AP music awards, mina pojkar vann TVÅ priser, jag känner mig verkligen som en stolt mamma. De gjorde grymma framträdanden och var bara extremt underbara hela kvällen, for reals..hela min telefon är full med bilder från APMA..och hur många gånger jag kollat på de keek:arna som las ut? det är en siffra för stor för att skriva.  Dagen efter APMA chillade jag dagen och priserna till ära runt i min BONER t-shirt och min JAGK-keps, kände mig fett cool.
(harävenhörtryktenomattblink182skagöraeneuropaturnéomdettaärsantkommerjagattblisåobeskrivligtgladomdekommertillsverigedvsannarskommerjagattgråtablod)

På APMA så kom även PTV och SWS ut med att de skulle ha en världsturné tillsammans i höst och om de inte kommer till Sverige kommer jag att gråta i all evighet. Tänk liksom Vic, Mike och Jamie TILLSAMMANS med Kellin Quinn, Gabe Barham, Justin Hills, Jesse Lawson och Jack Fowler. Det är typ alla vettiga tonårstjejers dröm. Just det där med att Vic, Mike och Kellin kommer vara på samma ställe är typ något av det bästa som hänt. Det enda som fattas för att det ska bli awesome är fyra über idioter och en grym fotograf!!!

På tal om fotograf så fick jag häromdagen en impuls att jag skulle skicka en snap till Adam Elmakias, svarade han? japp, Var det grymt? japp
Twittrade då om detta och GISSA VAD!?!?!?! ADAM FUCKING ELMAKIAS FAVORITMARKERADE MIN TWEET UTAN ATT JAG ENS TAGGAT HONOM ELLER NÅGOT,. HAN VET LIKSOM OM ATT JAG EXISTERAR, OMG CAN'T BREATH

Har även träffat mina klasskompisar efter sju veckor utan varandra, awesome!



Mah brotha from anotha motha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar