söndag 13 juli 2014

såntdäringatidsfördriv

1. Smeknamn - Mat
2. Ögonfärg - Blå/grå
3. Hårfärg - svart med röda slingor
4. Något ingen vet om mig - Jag har väldigt bra minne när det gäller konversationer och olika personers svar på frågor osv.
5. Favorit färg - Svaaaart
6. Favoritplats - Konserter
7. Favoritkändis - Jaaaack Baaaaraaakaaaat
8. Favoritdjur - Barakatten
9. Favoritsång - för tillfället tyå, whats my age again eller dammit
10.Favoritbok - Harry Potter och halvblodsprinsen.

och sedan så utmanade denna underbara person mig till detta, ville dock inte göra det på instagram så gör det här ist och bara för att jag blivit tillsagd att göra detta tre gånger nu så kör jag 25 låtar ist. 

1.  I feel like dancin - All time low
2. Det är över nu - Gyllende tider
3. 999 - Kent
4. A party song - All time low
5. Balladen om konsikvenser - Lars Winnerbäck
6. For Baltimore aucustisc - All time low 
7. Whats my age again - Blink 182
8. Vår sista dans - Melissa Horn
9.  Just the way I'm not - All time low
10.  Life is a highway - Rascal Flatts
11. Highway man - Hoffmaestro
12. Painting flowers - All time low (Alice i underlandet) 
13. All star - Smash mouth
14.  Som man bäddar - Olle ljungström
15. Scotty doesn't know - Lustra 
16. Self esteem - The offspring 
17. Counting stars - one republic
18. Somewhere in neverland aucustic - All time low
19. Mitt enda liv - Gertrud Stenung (TATUH)
20. Theraphy - All time low 
21. I would walk 500 miles - kenny and the Scotts
22.  Är på väg - Björn Skifs (björnbröder) 
23. Mambo no. 5 - Lou Bega
24.  Stockholm Syndrome - Blink 182
25.  Mi mi mi - Serebro 



och alltså, jag lyssnar faktiskt inte bara på ATL även fast det ser ut så på denna lista, men men...what to do. Haha min musiksmak verkade verkligen skittråkig när jag gjorde detta....men alltså den är faktiskt ganska blandad...och väldigt väldigt bra (och denna listan är ganska gammal faktiskt :/). BELIVE IT OR NOT!!!!! 

Och nu orkar jag inte mer. Hej då. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar