söndag 27 juli 2014

DO IT FOR THE MEMORIES.

Idag vaknade jag och var jättepigg redan vid klockan sex, gick då upp med en gång och städade på mitt rum samt bytte till rena slängkläder, VUXENPOÄNG,  När jag var färdig med det så var det så himla mysigt väder ute, det regnade lätt och åskade lite smått. Satte mig på trädäcket utanför mitt rum och bara njöt av stunden. Hade så himla mysigt trots att det var tidig morgon och att jag var helt själv. Satt där i minst en timme innan mamma och pappa gick upp.

Sen åkte vi på kalas hos Sanna som fyllde år igår (grattis igen bästastbruttis!!). Var där en stund och fikade och hade det trevligt. Åkte sedan in till stan en snabbis och nu ligger jag i min säng och väntar på att något kul ska hända i mitt för tillfället ganska über långsamma liv. Har till och med tagit på mig jeans på min lediga dag, FÖRSTÅ att jag vill hitta på något riktigt roligt just nu.
Är ledig nästa vecka så ni kan ju förvänta er dåligt väder! Sorry dudes and dudettes.

På torsdag ska vi till urinen och lyssna på Slade , Smokei och Sweet. Det ska bli naaaaaaajs. Japp japp, så är det.

Ha de gööt...häääjj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar