söndag 27 juli 2014

DO IT FOR THE MEMORIES

Känner just nu ett extremt stort sug till att bara sätta mig i en bil med typ vem som helst och bara åka på en road trip. Det spelar ingen roll med vem, eller vart vi åker eller knappt ens hur vi tar oss dit bara vi åker någonstans och tar de närmsta dagarna som de kommer. Inga krav, inga måsten..ingenting bara helt jävla spontant.

Visst, Öland på sommaren i all ära men jag vill ut på äventyr. Jag vill känna mig helt vilsen och känna mig tvingad till att prata med främlingar för att be om hjälp. Jag vill helt oplanerat hamna på en halvsliskig och usel konsert men ändå stå längst fram och skrika halsen av mig. Jag vill träffa nya vänner som jag endast kommer att umgås med i några minuter men ändå minnas för resten av mitt liv.

Just ikväll, just nu vill jag göra något spontant. Cause in the end, all you have is memories. 






                                                                                                            







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar