torsdag 9 april 2015

Get to fucking know me XDDD

Namn: Mat-Hilda utan H
Ålder: 18
Längd: 1.63 ish 
Sko-storlek: 36
Född: År 1996
Bor: På Öland, i Kalmar, i Stockholm..där jag har tak över huvudet.
Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag är rolig ibland, jag kan stå upp för mig själv och YONOLOF
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag tar alldeles för lätt på vissa saker, jag pratar utan att tänka och jag håller extremt mycket saker inom mig som jag egentligen skulle vilja berätta om för alla.
Vad är du rädd för: Ormar, sjukdomar och att någon i min närhet ska må dåligt 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Skulle vilja säga pass på denna frågan men det är hemskt. Jag är mest nöjd med min förmåga att ändå alltid kunna le hur tungt det än känns. 
Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte haft något jobb jag tycker har vart kul. 
När grät du senast: Igår, av skratt
När skrattade du senast: Idag
Vem åt du mat med sist: Ma & Pa
Vem sov hos dig sist: Sanna 
Vad var du rädd för när du var liten: Tandläkare och att någon skulle prata med mig när jag inte var beredd på det. 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: En rik jävla florist med slott och grejor 
Värsta smärtan du råkat ut för: Brutet revben.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min syster.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Alla dessa jävla sjukdomar som finns och tar ifrån oss personer som verkligen inte förtjänar det.
Har du någonsin sportat: Man var ju lite av ett fotbollsproffs i mina yngre dagar. 
Någon du ser upp till: Min syster. hon är längre än mig. 
Vad finns alltid i din handväska: Tuggummi
Har du varit utomlands någon gång: Jo
Vilken plats var finast: Hollingbury XDXDXD
Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Jovars
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Halvlång, mörka ögon och mörkt hår och ett fint leende. 
Finaste komplimang du fått: Jag hajar aldrig när jag får komplimanger.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Hahah, nej tror inte att det var så allvarligt, lite bitchigt kanske. Aja godnatt då. 
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nä, fuck känslor liksom XD

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet slår ju det mesta faktiskt
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
McDonalds eller MAX: Max, alla dagar i veckan. Mår illa av blotta tanken på Mcidonkis
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
Bil eller buss: Bil, en grym jävla frihet alltså. Dock är inte buss alltid så illa det heller. 
Bild på dig:


Fjortis 2.0


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar