fredag 24 april 2015

Vi står på gatan, bryter meningar i mörkret

Hallihallå, hur rullar livet?
Solen skiner, jag är ledig, ska äta pizza i parken och har idag haft en hel massa kvalitetstid med både syster och mor. Det är dumt att klaga alltså.

I onsdags drog vi en utgång. En väldigt konstigt sådan också. Ingenting blev som planerat och kvällen var blandad med både hjärtesorg och skratt. Fick nya vänner och var hela tiden beredd på att det skulle bli bråk. Trots detta så var det en väldigt intressant kväll och trots allt som hände så hade jag det faktiskt väldigt trevligt och kvällen kryper sakta men säkert upp på en av de topp fem konstigaste kvällarna.

Minns dock inte att man var såhär trött efter en utgång, har nästan sovit mig igenom de senaste två dagarna, men jag antar att det är sånt som ingår.

Om en stund ska vi åka in till stan igen, pizza i parken. Lääängtar. Livet levererar verkligen en riktigt bra fredag. Imorgon ska vi iväg på kalas på dagen och sen kanske vi ska på ut på kvällen. Vi får se hur det blir med det där. Vi gillar ju inte direkt människor.

Hur som helst så hoppas jag att er fredag fortsätter att bli lika bra som min har vart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar