onsdag 15 juli 2015

Detta kommer alltid att slå mig right in the feels.

"It sucks beacuse no matter how much you mean to me, for you I'm always just gonna be another face in the crowd."


Det är ju så jävla sant, det spelar ingen roll hur mycket Jack, Zack, Rian och Alex kommer att betyda för mig för att jag kommer aldrig att vara något annat än ett till ansikte för dem. Grejen är den att det stör mig så mycket att stunder som till exempel när Jack kom till oss på Bråvalla, det är någonting som jag kommer kunna leva på en lååång tid framöver men det är också något som han inte längre tänker på, som inte alls var någonting stort för honom, det var liksom bara en vanlig dag i Barakattens liv. Eller typ som den veckan så Zack svarade på i stort sett alla mina tweets, skulle någon fråga honom om det nu så skulle han säkert inte ens minnas att han har gjort det.

Men självklart är inte det här någonting konstigt, de har så många fans och jag är bara en i mängden. Pojkarna blir bara större och större och det känns så himla bra att trots att de bara blir större och större och får fler och fler fans så är de fortfarande samma roliga och omtänksamma killar. Galet stolt över att kunna kalla mig för en hustler.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar