måndag 20 juli 2015

You are in pain, take your life with cocaine

Honey I want cola but you are cola light, the eagles fly without you. 

Hallå mina älskade vänner och ovänner! Hur leker era liv? (bryr mig inte egentligen men det är artigt att fråga.)

Helgen har vart skön, alltså riktigt skön. Har inte gjort något vettigt överhuvudtaget och det har vart asnice. I fredags efter jobbet åkte hela familjen ner till stugan där vi åt och drack gott, hade en perfekt kväll helt enkelt. Lördagen spenderades delvis i stugan och delvis hemma nerbäddad i min säng kollandes på gamla filmer och onödigt många gamla avsnitt av KUWTK. Tog ett kvällsdopp och la mig hyfsat tidigt. Vaknade vid 6tiden morgonen därpå av att jag fick sällskap. Gjorde inget vettigt på hela dagen vilket faktiskt var helt galet skönt. Nu laddar jag upp för ännu en arbetsvecka fylld med roliga besök och mysiga konserter i slottsruinen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar