onsdag 4 mars 2015

100 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN

Hallå människor, hur rullar det?

-  Här rullar det på ganska ok faktiskt. Har de senaste dagarna kommit fett nära två personer som jag knappt kan förstå hur jag kunnat klara mig utan tidigare. De är så grymma.

För övrigt så är det endast  ETT HUNDRA dagar kvar tills jag tar studenten. Detta ska firas med en onsdags utgång. Förhoppningsvis blir det en bra kväll, men jag har ju med mig mina bruttor så vad är det värsta som kan hända liksom? (okej, jag kan tänka en hel del saker som skulle kunna gå rakt åt helvete, men man måste ju våga leva lite)




                                             I'm here to fuck shit up.
                                        Alright motherfucker listen up
                              This is for the fucking homies steady givin no fucks
                              If you wanna join the party put your middle fingers up
                              And when the music fuckin hits you better JUMP JUMP JUMP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar