söndag 8 mars 2015

Det här får vi aldrig, aldrig tillbaka

Hallåj.
Hade en lugn och återhämtande helg planerad. Så blev det inte. I fredags umgicks jag med min bror och hans vänner, mina bröder alltså. Linus har precis kommit hem igen efter cirka en halv evighet borta i andra änden av Sverige så man måste ju passa på när man har chansen liksom. Vi var i alla fall bara hemma hela kvällen, spelade och hade det väldigt trevligt.
Igår så var Sanna och jag inne i stan en stund. Vad passar bättre än lite systertid i Kalmar en sketen lördag liksom. Hade egentligen bara planerat att vi skulle stanna hemma och ha en lugn kväll tillsammans men ibland dyker det upp saker som gör att man helt enkelt får planera om allting. Så var det för oss igår och helt plötsligt så skulle jag, Sanna, Linus och Pontus in till stan och äta på Stars and stripes (av lite olika skäl dock). Utekvällen blev inte heller riktigt som planerat men hade så grymt kul med mina bros. De är så himla bra, allihop.

Alltså kvällen var fylld med sååå mycket kärlek och glädje att man inte kan annat än le när man tänker tillbaka på den. Så himla fina och bra människor alltså.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar