tisdag 10 mars 2015

Mitt liv är så tråkigt att det går i repris fem gånger om dagen

Alltså, står just nu inför valet att operera mig till oigenkännlighet  samt skaffa ny identitet eller att helt enkelt ta mitt pick och pack och flytta till annan ort där ingen vet vem jag är. För att det här håller inte längre. Har den senaste veckan (alltså igår och idag) fått uppleva och förstå hur litet Kalmar/Öland är och hur stort risk det faktiskt är att man springer på människor som man egentligen inte vill träffa.

Har alltid sagt att det spelar ingen roll vad jag gör och inte gör när jag är på krogen osv för det är ändå inga personer som man kommer att träffa eller se fler gånger. Jag har börjat inse att det inte gäller i lilla Kalmar då man tydligen verkar ha exakt samma tider som alla man någonsin träffat eller skämt ut sig för. Fast å andra sidan så är det väl ganska kul att leka kurragömma inne på köpcentrer eller att plötsligt få nackspärr så att man inte kan titta någon annanstans än på marken eller i mobilen...Gah, måste verkligen få ordning på mitt liv innan jag gör något riktigt dumt framför någon som jag verkligen inte borde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar