söndag 8 mars 2015

Jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns

Solen skiner, det är cirka 16 grader ute, årets första grillning är gjord och bilarna är nystädade och tvättade. Är det nu vi kan kalla det vår på riktigt.

Ska spendera resten av dagen på mitt trädäck med Winnerbäcks musik strömmande ur min högtalare och möjligtvis en kopp kaffe till det också. Njuta helt galet av livet och vara så extremt tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv. Det känns som att det är en väldigt bra dag att uppskatta allting lite extra, det känns lite lättare att se allt det fina med livet när det är varmt ute och allt bara ser så underbart härligt ut (nej jag har inte rökt på, jag är bara så lycklig att det börjar bli varmare och för att det endast är 12 dagar kvar tills jag åker till London).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar