måndag 9 mars 2015

Den ultimata listan

Hallåååj!
Kom hem från skolan för några timmar sedan och sen dess har jag bara legat nerbäddad i sängen. Känner mig så otroligt sliten idag så att lämna sängen mer idag känns inte som något alternativ.  Har i alla fall knåpat ihop den ultimata vår / sommarkvälls spotifylistan. Endast svenskmusik, endast chillmusik, endast fin musik. Längtar så galet mycket tills den dagen som jag kan sitta utomhus och ha denna listan spelandes högt på repeat en hel kväll (är en sån typisk svenne som inbillar mig att det snart är sommar bara för att det har varit varmt en dag)

Alltså jag längtar så mycket till sommaren, till de spontana grillkvällarna, de sena kvällarna med vännerna, den höga musiken, glädjefyllda kvällsdopp, brun brända ben och spontana picknickar och konserter. Ska verkligen ta vara på denna sommaren, ska umgås med alla. Inga ursäkter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar