måndag 2 mars 2015

Som sagt, Winnerbäck förstår


"Jag har varit på krogar och barer det har hänt att jag ljugit och sagt att jag måste gå hem"
- Lars Winnerbäck


Lasse har liksom gjort mitt liv till en låt. Han träffade verkligen spot on med den meningen här uppe. Jag skulle i alla fall vilja kalla mig själv för expert på att ljuga och säga att jag ska hem. Slutar ju alltid så i alla fall så man behöver ju inte ljuga så mycket...

I alla fall så hade vi en "girls night out" i lördags. Det var mycket trevligt, träffade massa trevliga människor. Var inte hemma så jättesent men hade hunnit göra både det ena och det andra så det var nog bra att det slutade där det gjorde.
Igår spenderade jag mesta dels av dygnet med att äta och sova. En väldigt nödvändig dag efter en hård natt.
Idag då? grät mig nästan igenom ett matteprov och har efter det bara dränkt mina sorger i glass. Hade planerat att göra någonting kul men har cirka noll inspiration till någonting alls. Tänker ligga i sängen och deppa till svensk hiphop. Det kan ju vara ganska nice ibland också.. 

Fyra ifrån helgen - 




- Den från snapchat... jag ska aldrig mer lita på att ingen kommer att göra något dumt ifall de får låna min mobil. Ganska kul nu i efterhand visserligen men hur förklarar man allt dumt som skickades :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar