torsdag 11 december 2014

För du är en nolla och jag din idol

En liten övrig uppdatering på vad som har hänt i mitt halvsliskigt stressade liv just nu.

Förra helgen tillbringade jag tillsammans med min syster. Sov över hos henne för första gången sedan hon flyttade hemifrån för tre år sedan. Har värvat denna vecka med praktik och körlektioner. Men det går bra nu, har bara hört ifrån två personer denna vecka att jag ser sliten ut. Den ena personen som sa det var en av mina körlärare. Det första han sa när han såg mig var "du ser förskräcklig ut", tackarrrr :)

I tisdags natt var jag som sagt på Hobbit preimären och sen dess har jag i stort sett bara deppat, jobbat och varit sjuk. Har dragit på mig en sån där riktigt härlig halsförkylning så det känns som om att någon sitter och drar knivar i min hals när jag andas. I helgen måste jag vila upp mig och plugga teori. På måndag har jag halka och sen resten av veckan är det fortsatt med körlektioner och finslipning. Veckan efter det är det julveckan och även den veckan är inbokad med jobb och körning. Förhoppningsvis har jag turen på min sida och inte någon Grinch. Håller alla mina tummar och tår.

Har lite social tid som jag måste ta igen men bristen på energi och engagemang gör så att jag inte orkar bry mig ett skvatt om vad som händer ifall jag inte skulle göra det.
Egentligen vill jag bara gå och lägga mig, eller ligga i sängen och bara vara för mig själv eller sitta med familjen i soffan och titta på någon mysig julfilm för det är det som jag har ork till just nu. Min familj är de enda människorna som jag faktiskt orkar ha runt om mig hela tiden utan att ens känna att det är jobbigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar