söndag 14 december 2014

Ok ni vet när det är en sån där dag då alla vänner drygar mot en och allting man försöker göra under dagen bara blir fel och sen så får man plötsligt en snap som gör att man får tillbaka livslusten lite? Yesss, en sådan dag har jag idag.

Började dagen med att försöka klara några teoriprover meeen som vanligt är det något jävla fel på mitt konto så att det spelar ingen roll hur många gånger som jag gör testerna för jag blir inte godkänd iaf PGA av att provhelveterna ändrar svar.
Gav efter ett tag upp och tittade på Harry Potter på norska istället samtidigt som jag sökte tröst hos mina vänner som helt utan anledning var jättetråkiga och dryga så att jag blev bitter igen. Wohoo, livet <333

Försökte mig på teorin igen med lyckades inte då heller så sökte då tröst hos andra vänner som var ännu drygare och tråkigare (kan vara jag som överreagerar också men det är ganska osannolikt).
Så nu när jag satt och kämpade med teorin för tredje gången idag och tjurade för att alla är så tråkiga och nästan hade gett upp livslusten helt så kommer det en snap ifrån Case <3<3<3. Typ som om att han visste att det behövdes. Så nu efter lite pepptalk och skämt så är jag på banan igen!!


Annars då? rullar livet på? Nice.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar