torsdag 11 december 2014

Pierce the Veil, Sleeping with Sirens and special guests

Den 24 mars, fyra dagar efter att jag har sett All time low i Wembley kommer jag att vara i Stockholm och se Pierce the veil och Sleeping with sirens OCH DERAS FUCKING SPECIAL GUEST ISSUES

min reaktion på detta i punktform:


  • *andnöd*
  • JAG VILL INTE SE DEM UTAN CASE
  • Det här kommer att bli så grymt!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Nej usch fy, kommer att gå ut när de spelar
  • VARFÖR kommer inte Case att vara där 
  • GAAAAH ÄR SÅ TAGGAD ATT JAG DÖÖÖR!!!
  • Jag kommer slå ihjäl Tyler..
  • Jag kommer att slå ihjäl Michael!
  • Jag kommer definitivt att slå ihjäl A.J. 
  • Hoppas att de spelar boyfriend!!
  • ÅH, ska bojkotta allt som har med dem att göra
  • JAG KOMMER ATT FUCKING FREAKING SE ISSUES LIVE, GAAAAAH

Och ja, sen så fortsatte mina humörsklyvningar såhär i cirka tre och en halvtimme till. Men annars så är det lugnt. Är fortfarande galet taggad, känner fortfarande att jag kommer att slå ihjäl Michael och A.J. Mitt hat för Ty har minskat lite, men i samband med att det minskade så ökade det för de andra, oups. 
Känner också att jag med säkerhet kommer att gråta floder pga att Case inte kommer att vara där. Kommer med säkerhet också även att snapa sönder honom innan/under/efter och typ skälla på honom för att han inte är där. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar