lördag 20 december 2014

My gun, Your head, Click clack, You are dead

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN DECEMBER ÄR SLUT!

OM DIG
1. Namn - Matilda
2. Bor - Öland
3. Syskon - två äldre som är de bästa jag har <3
4. Ålder - 18
5. Född - 12 november
6 Ögonfärg - gråa typ
7. Längd -  163 cm
8. Sko storlek - 36
9. Höger eller vänsterhänt - vänstaah biiatch
10. Stjärntecken - skorpion 
11. Hårfärg -  mörkbrun
12. Födelseort - kiiiäälmaaah

DAGENS..
1. Låt -  18 (aucustic) - Anarbor
2. Saknad -  sömn
3. Kläder - svarta jeans. vit/svart blus och ett silver halsband
4. Smink - eyeliner, mascara och foundation 
5. Underkläder - trosor och bäähååå
6. Mat - pizza
7. Köp -  prada or nada
8. Göra sen - sova
9. Godis - chips 
10. Pinsammaste -  hela mitt liv är pin 

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - det tror jag inte
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - munnen 
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej
10. Du ger mycket komplimanger till andra - de händer
11. Är du nöjd med ditt förnamn - oftast
12. Du tycker att du själv är smart - smartigast
13. Vad är det sämsta hos dig - jag gör inte saker jag vet att jag måste
14. Vad är det bästa hos dig -  svårt att säga
15. Har du bra självförtroende - nej
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - inte så mycket faktiskt, någon timme.
17. Du tycker om att vara med killar - JA, de är snälla!
18. Känner du dina grannar - nej, det ska jag väl inte påstå att jag gör
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag - svartra
20. Använder du BH varje dag - yess sir
21. Svär du ofta - nej föfan, aldrig.
22. Gillar du skolan - konstigt nog , ja
23. Har du någon gång skolkat - ja
24. Spelar du något instrument - dator XDXDXD
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll
27. Har du några tatueringar - yess, en men snart två!
28. Har du några piercingar - nej
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - när jag går förbi en, några gånger på en dag.
30. Tycker du om djur - Ja.

BRUKAR DU...
1. Sova - sleep is my one true love 
2. Ta mediciner du inte borde ta - aa jag är en sån jävla drug addict
3. Röka - Nej
4. Snusa - Nej
5. Dricka - Ja, man är ju cool XDXD
6. Skada dig- av klumpighet, ja. 
7. Klä dig i svart - ja
8. Hata folk - varje dag
9. Lita på folk - nej
10. Skada dig med flit - nej
11. Drömma mardrömmar - vissa perioder, men eftersom att jag har lärt mig kontrollera mina drömmar så är det inte så farligt längre.
12. Gå i skolan - Ja
13. Gå i kyrkan - Nej
14. Ljuga - de händer
15. Vilja dö -  de händer

NÄR...
1. Åt du senast - nån timme sen
2. När läste du en bok senast - förra året typ
3. Köpte du något senast - om körlektioner räknas så igår!
4. Svor du senast - aldrig svärit
5. Sjöng du senast - nysss
6. Klagade du senast - var nog inte så länge sedan
7. Klantade du dig senast - igår.

HAR DU..
1. För många vänner - kan man ens ha för många?
2. Förföljelsemani - förföljelse vadå?
3. Någon annan psykisk sjukdom - Inte vad jag vet
4. Skadat någon - då och då
5. Färgat håret - jadå
6. Några piercings - nej
7. Några tatueringar - jaa
8. Egen dator - Ja
9. Gjort bort dig rejält - Det händer

ÄR DU...
1. Snäll - snällast 
2. Snygg - snyggast
3. Söt - sötast
4. Lång - långast
5. Kort - kortast
6. Klantig - klantigast
7. Tönt - nej.
8. Tjock - tjockast
9. Smal -  smalast
10. Romantisk - romantiskaskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar