måndag 3 oktober 2011

‎1.000.000 nollor, tillsammans kan dom aldrig bli 1, hur man än lägger ihop de får man bara en miljon idioter

- Kapten Röd

Jag vill att helgen ska vara sju dagar inte mindre, det är helt sjukt hur fort en helg går, och jag var endån exkta ledig i fredags!
Imorgon är det Ö.M.S.A , funderar på om jag ska ta med min dator eller inte.

skolan just nu är så jävla seg så att de finns inte! prov , repetion, prov, repetion ,prov , repetion, och svenskan är ju bara för hemsk , det finns nog inte dryagre än att sitta och läsa massa noveller och svara på frågor om dom.

Just nu sitter jag och kollar på något random program på tvn samtidigt som jag lyssnar på Nomy, väntar på att Svenska Hollywood fruar ska börja vid 9.

Imorgon fyller Stoffe 22 år , gammal gubbe , så jag antar att vi ska fira honom sen på kvällen eller nåågot .

På torsdag blir det att stå i la cafeteria med Heddus :)

Ni får ha de as gutt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar