torsdag 13 oktober 2011

Nu förstår jag hur niorna på skansen kände sig för 2 år sen!

När jag började i sjuan så fattade jag inte varför niorna inte hade en blekaste aning om vem jag var när jag visste alla andras namn.
Nu förstår jag dom , kan knappt åttornas namn och dom har jag redan gått med i ett år.

Nu sen vi började har jag börjat ta mycket mer plats i skolan, på lektionerna och bland mina vänner vilket känns väldigt bra, jag har alltid hållt mig lite i bakgrunden men inte längre, icke sa Nicke

Nu ska jag gråta mig till sömns (bokstavligtalat) bara för att vi ska sälja chryslen , den bilen har jag velat ha sen jag var liten , alltid sagt att jag ska ta över den när jag tar körkort men nu ska den säljas , det gör ont i hjärtat (hah)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar