fredag 28 oktober 2011

Gör som många andra!

ett till tio

Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv
Dag 2 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 3 - 8 saker som irriterar mig
Dag 4 - 7 rädslor
Dag 5 - 6 sånger jag tycker om
Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10 - 1 person jag litar på



Dag ett: 10 lite udda saker om mig själv!

1. Ibland önskar jag att livet är piss bara för att kunna ha en andledning till att kunna deppa ihop och lyssna på random musik utan att tycka att man är helt dum i huvudet.

2. Hemma och mot personer jag känner väldigt bra är jag jävligt kaxig, men om det skulle bli inbrott hos oss och ifall någon kom in på mitt rum så skulle jag nog skita ner mig.

3. Jag är livrädd för att jag inte ska kunna komma över gallret vid min dörr ifall det händer något mitt i natten eller nått.

4. Jag gör ofta upp planer som aldrig blir av.

5. Om någon säger att vi ska göra något och ifall det inte blir av lackar jag satan.

6. Ifall jag och mina syskon bråkar brukar jag alltid tänka att jag aldrig mer ska prata med dom (jag har velat testa det sen jag såg mary-kate och ashley olsen filmerna), men det skiter sig alltid efter några timmar.

7. Jag förstår inte varför barn alltid vill bli vuxna medan vuxna vill bli barn, fattar inte den logiken.

8. Jag älskar att titta på saker som skrämmer mig, dock när jag har tittar klart och ska gå någonstans så ångrar jag mig att jag tittade på de.

9. När jag var liten ville jag alltid bli florist och så sa jag att jag och mamma skulle bo i ett slott, jag ska söka till florist på John Bauer bara slottet som saknas nu, can dreams come true?

10. En period i mitt liv missbrukade jag "jag älskar dig" meningen, nu säger jag det knappt till dom som verkligen förtjänar det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar