lördag 29 oktober 2011

Tatueringar

Har länge velat tatuera mig. Jag har funderat på att göra något likt denna :
fast med "Winning" istället. För på fingret är det både snyggt och lätt att dölja om man skulle behöva det. Dock har jag så jävla kort och fula fingrar så jag är osäker på om det skulle bli snyggt.
Annars kanske man ska satsa på något liknande ozzy's ;)


Eller något sånt här kanske , den här var riktigt snygg gjord!


fast jag tror inte att jag någonsin skulle vilja ha en sån "stor"

Nej men allvarligt nu, man ska ju tatuera in något som betyder nått för en, jag har även funderat på en fladdermus med glasögon och en blixt i pannan, haha låter super fånigt men jag tror att den skulle kunna bli rätt cool.
Fladdermusen syboliserar batman som jag har älskat sen jag var liten och sen så skulle den ju endån ha lite av Ozzy i sig, med tanke på att dom flesta tänker på fladdermöss när dom hör hans namn... och glasögonen och ärret skulle symbolisera Harry Potter som är en del av mig <3

Sen så har sanna och jag också funderat på att göra en syskontatuering. Dock så ändrar vi oss hela tiden om hur den ska se ut så vi får se hur det blir med det ;;)

Hm, jag vet inte.. får klura vidaare, har ju trots allt några år kvar tills jag kan göra den endån , haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar