söndag 30 oktober 2011

My name is Beethoven mother fucker, maybe you've heard of me

asså så galet snygg!
Snyggaste zombin jag någonsin har sett i alla fall!
Hans önskan är att se ut som en zombie



Kom nyss hem från filmen, den var rätt bra. Förstod inte riktigt handlingen men endån helt OK ;)
Tom Felton däremot ska vi inte snacka om, han var inte ens OK!
Lika snygg som vanligt (JA!!!) men hans karaktär ville jag bara döda, han var inte elakt snygg, han var bara elak.

Mörbylånga bio har ju sina för och nackdelar. Fördelarna är att det är oftast väldigt roligt att vara där inne för man behöver inte sitta knäpptyst, alla gör lite som dom själva vill.
Nackdelarna är den jävligt dåliga kvaliten på filmerna, dom är oftast väldigt suddiga och man får lätt ont i huvudet av att kolla på den.
Roligaste idag: Mitt inne i filmen blir det nått jävla avbrott, alla typ började asgarva, filmen typ började om från början eller något, vettefan vad som hände men kul va det i alla fall.

På vägen hem så lurade sanna mig att det stod någon bakom ett träd så vi drog löpet hem medans jag skrev "NU DÖR VI, NU DÖR VI, NU DÖ RVI!!!!!!" och massa annat.
Hade vbäldigt kul, vill inte göra om det snart.
Tack och hej!

I MORGON ÄR DET HALLOWEEN! :DDDDD

2 kommentarer: