lördag 29 oktober 2011

Blandat inlägg på ingång

Alla ni idioter som tror att det är halloween idag kan ju gå och kolla datumet. Halloween är alltid den 31:a vilket är på måndag. Så ni som klär ut er idag och igår är ju helt lost, bye bye.

Påtal om halloween har ni sett den nya designen som  Sanna fixade till mig, visst är den hel grym? ;d

och ja, jag vet att jag skulle skriva nio saker på förra inlägget men jag skrev bara fem, ska redigera det senare när jag orkar. Sanna skulle fixa med bloggen så jag hann inte skriva klart.

Just nu sitter jag och lyssanr på nigthmare before christmas låtar och taggar tills på måndag, haha, asså jag älskar halloween rätt barnsligt mycket, det är lite konstigt för att när jag var liten sket jag fullständigt i halloween , fattade inte varför man skulle klä ut sig och sånt, men nu är jag bara glad om jag får klä ut mig, älskar sånt!

Har även beställt lite julklappar till bruushan och farsan, pappas present är så jävla klockren. Dock är det mest ett internskämt så även ifall jag skulle berätta här vad det är jag har köpt till honom så skulle nog ingen förutom dom i familjen fatta.

Aja, ska gå och kolla om någon vill kolla på film med mig, annars ska jag nog ta en kopp te och lägga mig och läsa något kanske , vi får se!
Ha de gött!

1 kommentar: