tisdag 16 augusti 2011

Dagen idag

Idag har Sanna varit ledig så hon och jag drog inte till stan, köpte ett par mjukisbyxor godis & flufffff!! <3<3<3
Dock så har jag ätit så mke fluff nu att jag skulle kunna spy *-*
Ehm, iaf så egentligen så skulle vi ju tagit bilder ikväll också men jag orkade inte fixa mig idag så vi tar de i helgen eller ngt!

Just nu sitter jag och lyssnar på fronda & lite annan skiiit musik.
Idag har jag typ bara lyssnat på, du är underbar , album road & moment ago ,, riktigt goa låtar .

Sitter och väntar på att nån som har klarat Harry Potter and the philosopher stone , pc, ska logga in på facebook så att jag kan få tips hur man kommer förbi voldemort , för när man väl har skadat honom lite så har ju alla stalpar och sånt skit tagit slut & då är man dööööd.

När vi va på media markt idag så kollade jag på tagentbord men hittade inget som skulle funka så att man inte får så jävla ont i armen, dock så hittade jag ett sånt där trådlöst med siffrorna också trådlösa så man kan sätta dom vart man vill!

1 kommentar: