onsdag 17 augusti 2011

Tjosan i trosan

Kom nyss in efter en promenad med hunden tillsammans christoffer & jesper & då när jag loggar in på facebook ser jag att alla som har spotify kaan förhandslyssna på 5 av Ulrik Munthers låtar som han ska ha med på skivan , som inte är släppta innan, riktigt bra faktigst, så in och lyssna nu då!!
Kände att min dag blev lite räddad tack vare de.

Eftersom att de är sjukt fint väder idag så blir de kanske ut och stekA   & läsa harry potter snart då.
Jag är sjukt blek, tack & hej för de.

Deprimerande att sommarlovet snart är slut, dock har jag haft en väldigt mysig sommar där både bra och dåliga saker har hänt , slutet har ju inte direkt varit de bästa, men de tar jag igen nästa sommar , tagga sommar 2012!

Ni får ha de gött idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar