måndag 29 augusti 2011

Elton

Jag visste att man kunde fästa sig vid ett djur, men jag visste inte att man kunde fästa sig vid ett djur såhär mycket!
Denna hunden betyder så mycket mer än allt! Han är som min lillebror, vi bråkar lika ofta som syskon gör, han går mig på nerverna och är en plåga, but at the end of the day I still love him.
Hunden är mitt liv, jag är så jävla glad att sanna tjatade på mamma om att skaffa hund & jag är ännu gladare att det inte blev den där missbildade Doloretta hunden , visst hon va jätte söt men INGET verkligen INGET kan mäta sig med min Elton!
Det finns inget bättre än att ha dig vid min sida när jag inte mår såbra eller helt enkelt bara är trött, vi kan ligga och sova och kolla på filmer i flera dagar i sträck.
Vi är som helan och halvan, katt och hund, natt och dag, helt olika men endån så perfekta.
Detta har varit dom bästa åtta månaderna någonsin, och fler kommer det att bli!

Jag älskar dig nu då och föralltid min fin fina hund! <3





2 kommentarer:

  1. Han älskar dig lika mycket tillbaka han väntar på dig varje dag du är i skolan.

    SvaraRadera
  2. Ja ellerhur! :)
    Tack så mycket! :D
    Allt bra?

    SvaraRadera