onsdag 17 augusti 2011

well you can break my bones with sticks and stones but you can't hold me down.

Just nu sitter jag och lyssnar på UM's nya låtar & blir deprimerad över att de kommer massa människor och vill sälja jultidningar till oss, de är ju för fan fortfarande sommarlov!!!
Är jäkligt trött idag, men hade tänkt att lägga mig i lite tid typ vid 10 så att man orkar med att skolan börjar om 5 dagar, måste vänja mig vid att lägga mig tidigt & gå upp tidigt!
Så nu ska jag lyssna på lite mer musik sen ska jag lägga mig i sängen och läsa, jag har seriöst läst mer denna sommaren än vad jag läste i hela åttan, sjuuuukt.

-Moments ago
I couldn’t see the sky
I watched you go
And now these days go by
It’s moments ago
If only in my mind
I’ve captured them so
I can control the time

Well that about does me
you’ve taken my heart
failing me right from the start
I’m caught between the lines of hello and goodbye
and my whole horizon is you-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar