måndag 29 augusti 2011

Idag

Dagen började med skolan riktigt seegt , sista timmen med svenska va riktigt segt , när jag kom heem så åt vi typ varm smörgåstårta, as gott , på söndag ska vi åka till färjestaden och träffa Eltons lilla familj, mamma, mormor och bruuuschaan, ska bli riktigt kul!

Just nu blir jag tvångsskypad, med Jesper, Stoffee och Pontus, de känns lite läääskigt.
Dock så kände jag att jag nog inte skulle kunna vara med mer i samtalet när jag såg att Paolo Roberto va med i tvn och jag skulle vara heelt fokuserad.
Gapskrattet som uppstod.


Jag har verkligen as ont i huvudet & är gaanska så allergisk, dock så vågar jag inte ta en kestine eftersom att förragången jag gjorde de så tog jag fel och tog en åksjuketablett ist, vilket är som typ en sömntablett för mig sååå, nej.

CIAO

1 kommentar:

  1. Du behöver nog hänga med lite bättre på svenskalektionerna!!!

    SvaraRadera