torsdag 4 augusti 2011

Stek på stranden med kändisar

Sanna , moster och jag åkte ner grönhögens badplats och solade lite idag , helt plötsligt inser vi att de är Paolo Roberto med familj som ligger brevid oss , dock verkade han va rätt besviken över att ingen brydde sig om att han va där , (förutom vi tre som spanade och "tjuvlyssnade")
Han va inte alls lika biffig som jag trodde att ha skulle va , han va typ normal ;s
Men usch vilken idiot han va , otrevlig mot sina barn, skrek för att få uppnärkamhet och massa skit snack.

Iaf så brände jag ryggen och röven(?) rätt rejält så de gör ont , har inget mer att säga , ciao bella!

Juste ,han är inte den enda kändisen i grönhögen ,den nya grannen i Becks föräldrar bor också där så han pratade jag med förra veckan,dock har jag ingen aning om vad vi sa ;s
Aja, ha de guutt!!!

1 kommentar:

  1. Bästa stället att träffa kändisar på har jag förstått.

    SvaraRadera