måndag 22 augusti 2011

Första dagen

Första dagen idag var väll sådär, va rätt segt eftersom att man va så trött och inte van vid att gå upp tidigt och ha långa tråkiga lektioner, men jag kommer väll snart in i de.
Schemat blev inte så bra, knappt några raster, dock fick vi ju en ny mentor/hkk lärare, så nu har vi hellman och vad hon nu hette.
Imorgon så skulle de vara en liten samling på skansen sen vanliga lektioner , onsag vanlig dag och ppå torsdag är de skolfoto , såånt kan göra mig riktigt jävla nervös, de är fan olagligt att säga kamelskit eller ngt sånt fär man är redan så jävla nervös innan de. men aja , har precis skrivit klart Anitas jävla brev och ska snart dricka en kopp med varmt te!

dagen outfit, dock hade jag ett svart linne och inte den gråa tröjan jag har på mig, de är min pyjamaströja..

2 kommentarer:

  1. En hyfsad dag antar jag.

    SvaraRadera
  2. Hatar dig för att du kan bära upp de där fula byxorna.

    SvaraRadera