onsdag 24 augusti 2011

GOT MY NAME ON MY UNDERWEAR

Upptäckte nyss att även om jag har en vääldigt oseriös blogg eftersom att  jag är lite efterbliven så har jag väldigt många läsare. Jag menar idag , när jag har skrivit om bajs har jag haft 86 läsare, därav 75 är från sverige resten är från ngt annat land, och eftersom att dom kommer tillbaka varje dag så följer dom ju antagligen min blogg, kansek ska börja skriva på engelska ...hmm...?
äh såånt som märks :)

Nu har jag bett sanna fixa lite filmer till mig, därbland NSN så att jag också kan bli dö kär i honom och ta livet av mig för att jag kommer veta att jag aldrig kommer få han , hahah , usch jag lär spy.
Har även bett henne fixa Trust som alla säger är så bra, och filmen Beastly det är typ som en ny verision av sjönheten och odjuret, verkar sjukt bra.

äh, jag har inte så mke att säga , har iaf äntligen kommit på vad jag ska ha på mig på skolfottot imorgon , de kommer bild ode då, måste klippa mig, har för tjock håååååår de går inte att gör a ngt , det är för kort för att sätta upp men för långt för att få snyggt, oja, dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar