söndag 25 december 2011

lite blandat sisådär

Hejsan hoppsan lillebror!
Julafton igår var helt perfekt, god mat, härligt folk och massa fina julklappar!
Fick bland annat lite snygga tröjor, ett par byxor , några gamla favorit julkalendrar, ett toastjärn (som jag har saknat det, <333) presentkort  & en massa annat fint!

Idag har vi bara tagit det lugnt, spelade nyss ett par omgångar med familje geni, äger ju på det...eller ?
Stoffe och jag har kört igenom år fem på det nya harry potter lgeo spelet som jag fick igår, vi har precis börjat på år sex (mitt favorit år, Draco <3) & när det är klart blir det att satsa allt på sista året, ska få alla grejer man kan och rädda alla personer man kan , hihih :)

Imorgon blir det att lämna in telefonen på lagning , skrämen lyser knappt något och jag har ingen täckning överhuvudtaget. Det ska ju för fan funka att få/skicka sms och kunna ringa/ta emot samtal när man betalar ett så pass dyrt abonnemang, det är inte sim-kortet det är fel på då vi redan har testat det i en annan telefon.
Efter vi har lämnat telefonen så ska vi kolla lite på mellandagsrean, lär ju vara äckligt mycket folk men det är sånt man får leva med!

Ni får ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar