tisdag 6 december 2011

Hellre mycket utav allt än lite av det mesta

Ingen att behöva svara på
Ingen som kommer bråka , nej
Du sa till mig att ta tag i mitt nu har jag tagit tag i mitt liv
Jag klarade det genom vått och tort men bra dagar kan alltid bli bättre

Jag är ledsen att det inte funkade, Jag är ledsen för allt som sagt
men jag har gått vidare. Smärtan är borta.
Jag känner mig som en stjärna du kan inte stoppa min glans.
Jag älskar mitt liv , siktar mot stjärnorna
jag klarar mig själv , jag klarar mig själv.
mhmm , vad säger du ?
Att du baar menade väl?
Ja det är klart att du gjorde.
Mhhm, allt ska vara till din fördel så att du får det bra.
 
Jag hade så fel under en lång tid, gjorde att för att du skulle vara lycklig.
Så släpp in mig, ge mig en ny chans att verkligen vara din vän.
När sanningen kom fram visste jag inte vad jag skulle göra.
När jag blir en stjärna ska jag ge dig allt du aldrig haft.
 
Men du
Allvarligtalat jag är trött på det här
Allvarligtalar du beter dig som ett barn
Allvarligtalat, problemet med dig du vet inte vad du har
Allvarligtalat jag har gjort mitt bästa
Gjort som du vill dragit ner på det mesta
Jag är trött på att bli anklagad, du tar de från luften när du behagar
Du vet inte vad du har men om jag drar får du se vad du inte har kvar.
 
Men äh, om det inte passar så fuck it jag är så trött på att tjaffsa faktiskt.
 
 
 
Texten har jag skrivit mesta dels själv  med blanding av olika låtar. Jag har översatt några från engelska så om det är någon dålig grammatik så får ni stå ut med det.
Innan någon frågar så nej det har inte hänt något, NU.
När jag skrev texten så så var det bara en person som jag tänkte på , en gammal vän som allt sket sig med.
Personen vet vem det är.
 
hade lite tråkigt medans jag satt och tyckte synd om mig själv för att jag har ont i tossingarna.
Hihi , ah men har inget mer speciellt att säga. Puss ;*
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar