tisdag 13 december 2011

Dagen up my ass!

Denna dagen kan bara gå och döö, vill inte veta av den.

Det började mysigt med te, scones och negerbollar med tjejorna och Git i morse.
Sen hemskunskap, städa. Usch asså dom salarna är det vidrigaste jag vet!! man blir ju typ illamående bara av att tänka på de, och deras äckliga jävla disktrasor som dom tvättar i diskmaskin 1 gång om året , flottiga och äckliga.
Sen var det lucia  mys, en liten snorunge i trean stod och pillade sig i skrevet hela tiden så där va det tåget förstört, & så har jag ju inga vackra minnen av lucia...

Sen flöt resten av dagen på rätt bra, tills jag kom hem.
Mamma berättade att hennes bildörr var trasig, vind jävlen tog den och knäckte typ sönder dörren eller något, jag fattar inte riktigt.
Gjorde klart mitt biologiarbete om växthuseffekten som jag för övrigt inte alls blev nöjd med, men jag vill ha med det på mina betyg så jag får nöja mig med det!
Morsan och jag bakar as gosa julgaltar med vitchoklad, dom bästa vi någonsin gjort & pepparkakor. Pepparkakorna blev också väldigt bra fast dom luktade köpedeg.

Sen så skullle jag skriva ut mitt biologiarbete men då så bestämmer sig skrivaren för att lägga av. den tuggar och tuggar utan att det kommer något tryck och så spottar den ut alla papperna samtidigt, då ville jag bara dö!

Så nu sitter jag här, klockan är 22:15 och jag är inte ens halvfärdig med allt jag skulle göra idag.
Vill stanna tiden så att jag kan göra allt som behövs utan att behöva stressa. Måste gå och tvätta håret men le badrum är upptaget och massa blää blää blääääääääää, åh dööö.

Ont i halsen har jag också, det skulle ju sitta fin fint med att bli sjuk nu när det är mycket som ska lämnas in i skolan , mycket prov och sånt gutt..eller?


såå jaa, egentligen vet jag inte varför jag sittter och bloggar när jag egentligen har massa annat att göra!
Ni får nöja er med ett stressigt inlägg med stavfel och tjosan.

SOOOOV GOOTTT ERA FÖRBASKADE JÄVLA SKITSTÖVLAR !!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar