lördag 10 december 2011

Svar på frååågornaaaaa! :)

Pappa sa...
Vem sköt in segermålet för Arsenal mot Liverpool i FA-cupfinalen 1971?


- hm..jesus kanske?

Anonym sa...Vad kom först Kyklingen eller ägget?
Thrall eller Garrosh Hellscream som warchief of the Horde?
Ris eller ros?
Hur dödar man en Sith?

- ägget!
-Garrosh Hellscream
-ros!
-det vet du väll? , kittla den

Ann sa...
hoppas du på snö till jul?
får du många julklappar i år?

- Inte överdrivet mycket men marken får mer än gärna var lite vit!
- Jag vet inte, får jag de ? ;)

Sanna sa... Om du skulle tatuera dig, hur skulle din tatuering se ut?
Älskar du din syster massamycket?

- en fladdermus med glasögon och ett ärr!
-oftast

Cilla sa... är du kär just nu?

- Nej, bara i Ryan Gosling

Kim sa...
Hej!
Har läst din blogg ett tag nu och tycker att den är jätte bra!
Håller med dig till tusen på alla dina inlägg om mobbning och din nya kategori "lika som bär" är ju bara så klockren, fortsätt som du gör så kommer du gå långt!

vilket är ditt favorit tv program just nu?
Vem är din favorit skådespelare?
Vilken är din favorit årstid?
Favorit bloggare?

-Hej!
Vad kul att du tycker om min blogg!
Du är nog den enda som har sagt att jag kommer gå långt med min blogg, gör ju inget speciellt med den endån. Men tack så mycket!

- two and a half men helt klart!
-Ryan Gosling
- Sommar!
- kenza , hon är ju bara för perfekt!

Izzie sa... Hur många unika besökare har du varje dag & hur många besökare har du i genomsnitt varje dag?

- Jag har ungefär 20 unika besökare varje dag, och typ 30-40 sidvisningar varje dag

Isabell, Amandas kompis sa...
Hur e det mellan dejj o manda nu?
Vad betyder hon för dejj?
Tror du det kmr bli som förr?
Vad önskar du dejj i jul klapp?
 vad tycker du om Rickard Wallin?

- Fråga henne själv
- hon betyder lika mycket som alltid för mig
- nej, det kommer aldrig kunna bli som det var, hur många gånger vi än säger att det ska bli det så blir det aldrig så.
-kläder, two and a half men säsonger , ozzy
- jag tycker ingenting om honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar