måndag 5 december 2011

Last night I lay in my bed watching the beautiful stars,then i thougth, were the hell is my roof?

Hatar näe man skriver någonting på tex facebook och inte får någon respons på det, tar bort det och 10 minuter senare har en annan person lagt ut det och alla blir typ helt till sig, åh hur kunde du komma på något sånt bra, ohh har du skrivit de själv shiiiiit vad duktig du är & massa annat.
Okej egentligen bryr jag mig inte men ikväll är jag inte på toppen humör, har lust att skrika och slå på något, en runda i skogen och skrika av mig kanske inte skulle vara fel?
Nää, men allvarligt , hatar när man tycker man kommer på något skit fyndigt och inte en jävel bryr sig, man skiter i det och sen så tar någon annan åt sig all cred för det.

Usch och fy och blää på sånna människor!!!!! (måste dock erkänna att jag själv tyvärr är sånn ibland, fast inte med mening!)

Har ju bloggat rätt mycket idag , väldigt onödiga inlägg, dom flesta i alla fall men endån. Mina trogna läsare får något att läsa under tiden som jag kommer på något nytt.

Aja ni får ha det as bra så länge, godnatt! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar