lördag 31 december 2011

NYÅR

Idag är det nyårsafon och kvällen ska spenderas med mina favorit tjejer!
vid sex tiden så ska vi åka hem till Ebba och äta trerätters & bara ha allmänt kul. Det ska bli kul att hitta på någonting med alla tjejerna eftersom att vi kommer splittras snart, så det ska bli kul att ha nått minne som man alltid kommer komma ihåg.

Ska väll inte direkt påstå att jag har något speciellt nyårslöfte, kanske att jag ska bli snällare, inte så uppkäftig?  Haha , kan man ha det som ett nyårslöfte? Inte för att jag brukar kunna hålla dom men man kan ju alltid försöka.

Ni får outfit & facelook bilder senare innan jag åker iväg.

För övrigt så är jag fortfarnde ganska förskyld, men det är mycket bättre nu!
Nu blir det en liten fika och sedan vila lite & bara ta det lugnt innan det är dags att göra sig i ordning.

Ha det bra så länge & gott nytt 2012 på er!



Alla minus en.
*bilderna tagna från facebook*

Som sagt, gott nytt 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar