tisdag 6 december 2011

Alla dricker glögg nu, Jul hos Mange Mange Mange

hejsan hoppsan lillebror!

Dagen idag då, vi började med först göra julgodis på elevensval, Hanna och jag gjorde kokoscrisp, som blev så där asbra! sen direkt efter hade vi hkk då gjorde Sabina, Mimmi och jag också kokoscrisp som också blev asbra. Sen när jag kom hem så gjorde jag det en gång till. Haha så jävla besatt. Men det var sjukt gott!

Nu har jag precis lagt in den där ljudfilen när Hellman läser för oss i telefonen, blir min nattsaga resten av veckan *hihi*
Jag har så jävla ont i mina tossar, dom värker aset för att naglarna är helt fucked up. Har så ont att jag bara vill skrika och gråta. Tog en tablett öfr ett tag sen så jag hoppas verkligen att den tar bort värken. Annars kommer jag snart gå under av smärta.
Haha , känner mig lite fail för jag sitter i min säng med filten jag fick av sanna på min födelsedag , med den enda upp till hakan så att jag inte ska frysa när jag har tossarna under en påse med kallt vatten, underbart skönt!

har inte så mycket mer att säga för tillfället, ha det gutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar