tisdag 28 januari 2014

Dag 25 - min zombie apokalyps plan

Först och främst skulle jag åka och ta så mycket som möjligt från affärer, mat,dricka, kläder, medicin osv, sen skulle jag ta så mycket bensin som möjligt och packa med mig, även verktyg och sånna grejer. Skulle ta mig till ett ställe där de har mycket vapen och ammunition och ta så mycket som möjligt därifrån.  Skulle väl kanske ha två - tre stora bilar fyllda med grejer och sedan skulle jag ta med mig min familj och närmsta vänner och åka till ett stort hus, typ ett vandrarhem eller något där man skulle spärra av så att jag och min familj och våra närmsta vänner skulle kunna på på övervåningen utan att någonting har chans att kunna ta sig upp. Utomhus skulle vi ha ett staket och vi i gruppen skulle få turas om att stå vakt och hålla koll på ifall det kommer några zombies. Vi skulle även ha odlingsmark och så skulle vi få turas om att vara ute och jaga i skogen också.

Helt vattentät plan...I promise..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar