torsdag 22 december 2011

På lovet ska jag:

* Fira jul med familjen & mysa så mycket som möljligt
* Shoppa massa kläder på mellandagsrean
*Fira nyår med mina favorit tjejer
*Vila upp mig en massa så att jag kan satsa allt i skolan nästa termin!

Är as glad för att jag har alla julklapparna klara , julaftonskläder & nyårskläder och skor fixat.
Till julafton ska jag ha en svart/vit klänning från new yorker plus en svart kavaj, svarta strumpbyxor.
På nyår ska jag ha en svart klänning med typ lite plysch liknande upptill och sen en lagom utsvängd kjol nertill, till den ska jag ha svarta strumpbyxor, den svarta kavajen ett par as snygga skor jag köpte på skodej igår. bilder kommer sen när jag sätter mig vid min data!

Ni får ha det såbra sålänge, puss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar