onsdag 7 december 2011

En av sanningarna här är sann, vilken är det?

1.  Jag är bra på att surfa
2.  Den kaninen jag har nu är min 5:e
3.Jag tycker om mögelost
4. Psalm 21 är den läskigaste filmen jag har sätt
5. Jag har köpt alla mina julklappar
6.årrets julkalender är den  bästa jag någonsin har sätt
7. Jag har ätit levande sniglar
8.när jag blir stor vill jag bli en polis
9. Jag är vig & bra på gymnastik
10. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig.

Okej, EN av domma meningarna är sann!
Endast dom som har följt bloggen ända från slutterudd.blogg.se och början till denna & familjen , vännerna borde nog kunna lista ut vilken som är sann.
Komentera vilket nummer du tror!
Har du blogg så skriv den, den som svarar rätt fört får en liten länk, hih :)

2 kommentarer:

  1. jag gissar på sjuan snigelätningen. vad vinner man för något.

    SvaraRadera
  2. Jag gissar nog på den sista verkar vara sån du e.

    SvaraRadera