måndag 24 februari 2014

Dear future me,

Har ni någon gång skrivit ett brev till er själva som ni ska få i framtiden? På www.futureme.org kan man skicka ett mejl till sig själv som man får välja när man ska få, jag har skrivit ett par brev faktiskt, kul att få lite random någon dag sådär ju, det senaste jag skrev längtar jag faktiskt väldigt mycket tills jag öppnar om 10 år, finns så mycket som jag vill ha svar på och så.

Tycker faktiskt att det är superkul att man kan göra såhär, kul att man kan berätta om hur ens liv ser ut exakt den dagen man skriver det och jämför med hur det ser ut när man fått och läst brevet.

Tycker att alla borde skriva ett brev till sig själv, ibland kan man behöva skriva av sig och vem kan vara bättre på att lyssna på ens problem och tjat än en själv?


Slutade väl ungefär mitt brev såhär: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar