lördag 22 februari 2014

Therapy...

Behöver terapi, kan inte sluta lyssna på musiken, kolla på bilderna eller filmerna ifrån resan, det är allt jag gör, dag in och dag ut.

Cyklade hem ifrån Sanna vid tolv tiden igår kväll, vi kollade bara också på filmer / bilder från resan, skrattade så att vi grät åt en film vi spelade in på hotellrummet dagen efter, shit alltså, har aldrig skrattat så mycket åt mig själv. Carl sa till och med att han skämdes för att han kände mig efter att ha sett den filmen ;/// men sen sa han att jag fick sova i hans säng så vi är vänner igen.

Trots att jag var astrött igår så la jag mig inte när jag kom hem från Sanna utan satt uppe i flera timmar och kollade på youtubeklipp och intervjuer.
Blev inte heller någon sovmorgon idag som jag hade längtat till, solen lyste mig rakt i ögonen hur länge som helst så vaknade redan vid åtta tiden, men det är ganska skönt för då har man ju hela dagen på sig att hitta på roliga grejer.

Nu ska jag gå ut och fika, japp ni läste rätt, vi ska sitta ute och fika. I februari. Skrattar åt alla er som har snö :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar