söndag 2 februari 2014

Töntig

Jag är så jävla töntig, är så jävla glad för att jag hittade en bild som jag trodde hade försvunnit. Har liksom suttit med ett leende på läpparna sen i morse bara för att jag hittade den. Egentligen är det inte alls någon speciellt bra bild, den är suddig, dimmig och alla ser helt galna ut men ändå så får den mig att le och den gör mig så glad för att den är tagen på en av de bästa kvällarna i mitt liv.

Har endast tre/fyra bilder ifrån den kvällen vilket är ganska tråkigt då bilder hjälper en att minnas och de är ju så kul att kolla på gamla bilder. Men nu har jag snart två av bilderna från den kvällen uppsatta på min vägg. Båda med urusel kvalité men som sagt, de får mig ändå att le.

Kan tyvärr inte lägga ut de här då jag inte längre har de sparade i telefonen, så ni får väl gissa lite när de är tagna och hur de ser ut ;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar